GYIK

Hogyan tudok vásárolni?
Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, ha mégis szeretnél adatiadat csak egyszer kell beírni és a kedvenceid sem vesznek el!

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

A leadott rendelésedet maximum 6 munkanap alatt csomagoljuk össze, de általában már másnap (vagy az utalás beérkezését követően) feladásra kerül. Csomagodat GLS-sel – általában 1-2 munkanap alatt érkezik meg hozzád – szállítjuk, vagy Pick pack pontra küldjük – általában 1-4 munkanap alatt érkezik meg hozzád, Foxpost esetén 1-3 nap.

Mennyibe kerül a szállítási költség?
A szállítási költség az alábbiak szerint alakul

  • GLS házhozszállítás esetén egységesen 1350 Ft,
  • Pick Pack pontra való szállítás esetén egységesen 1290 Ft – utánvét esetén +250 Ft
  • Foxpost automata 799 Ft – utánvét esetén +250 Ft
  • Foxpost háthozszállítás 1499 Ft – utánvét esetén +250 Ft
  • Személyes átvétel – ingyenes – 1038 Rókavár utca, minden csütörtökön 15:00-18:00 között
  • A szállítási költséget 25.000 Ft fölötti vásárlás esetén átvállalok – ilyen esetekben manuálisan tudod kiválasztani az ingyenes szállítás opciót. Pick pack pontos szállítás esetén válaszd az ingyenes szállítást és megjegyzésben küldd el a bolt kódját, vagy pontos címét, segítséget itt találasz hozzá:https://online.sprinter.hu/terkep/#/.

Teljesítve van a rendelésem. Mit jelent ez??

Amennyiben rendelésed státuszta Teljesítettre változott, csomagodat átadtuk szállításra, úton van hozzád – azt a megadott kóddal követheted. 

Email értesítünk, hogy Rendelésed úton van!

Az átvétel/szállítás időpontjáról a szállítótól tudsz tájékozódni!

Hol tudom követni a csomagomat?

A számot e-mailben kaptad meg, vagy a Fiókom menüpont alatt a rendelésed részleteinél is megtalálod.

Hogyan működik a Pick Pack Pont?
Olvasd el az alábbi tájékoztatót: https://www.illanna.hu/pick-pack-pont-atvetel/

Hogyan működik a Foxpost?

Nézd meg a tájékoztató videót: itt

Mit tegyek, ha megsérült a csomagom?
A megrendeléseket kartondobozban/buborékos borítékban kapod, hogy a megrendelt áruk minél kevésbé sérüljenek. Amennyiben mégis külsérelmi nyomokat látsz átvételkor a csomagoláson, úgy vetess fel a kézbesítővel jegyzőkönyvet! Ennek egy példánya maradjon nálad, a másikat a kézbesítőnek kell eltennie. Reklamációddal a postához/szállító céghez tudsz fordulni.

Hogyan tudom kifizetni a terméket?
A termékeket barionon keresztül (bankkártya, utalás, barion tárca), utalással vagy a Pick Pack ponton/Foxpost esetén utánvéttel is lehet rendezni (februártól újra).

Előreutalás esetén milyen bankszámla számra utaljam az összeget?
Előreutalás esetén a következő bankszámlaszámra tudod utalni az összeget: 

Orosz Anna (OTP bank)

számlaszám: 11773030-00474940-00000000

 A közlemény rovatba kérlek, írd be a rendelésed számát!

Hogyan kaphatom meg a számlát?
A számlát e-mailen kapod meg (e-számla). A számla kibocsátója kisadózó.

Hol tehetem fel kérdéseimet?
Ha kérdésed van, írj a Kapcsolat menüpontban és válaszolok rá!

Az ország egész területére kérhetek kiszállítást?
Igen, az ország egész területére, egységes áron.

 

*** 

Nekem fontos a környezetvédelem!

Azért, hogy óvjam a környezetet és emellett a lehető legolcsóbb legyen a szállítás, igyekszem minél több használt dobozt és csomagolóanyagot beszerezni és ezekben feladni a küldeményt. Bízom benne, hogy te is megfelelőnek tartod a csomagolás minőségét, ezzel is hozzájárulva környezetünk védelméhez!